Varför inte?

Typ ett år senare - I'm back. Nej det vet jag inte men jag kom på att jag har en blogg vilket var lite skoj att kolla igenom speciellt eftersom livet är lite annorlunda nu från senast jag skrev. Till och börja med är jag 19 och inte 18 längre , gammal och sliten.. Nejdå verkligen inte! Har tagit studenten och det är nu livet börjar ju, även om jag är ganska clueless just nu om vad jag vill.  Just nu jobbar jag som danslärare för några småttingar och är kvar hos mina barnvaktsbarn- men behöver definitivt ett jobb till så ska nog söka något mer. Sen är jag kvar hos min pojkvän också och vi har det verkligen underbart if I can say so myself. Livet är bra men ska bara bli bättre ellerhur? pusss 
 
ps: vi hörs om ett år ? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0