Taggar till

Hej kära vänner! Lördag - härligt! Sitter och lyssnar på Miguel en artist som jag helt missat (?!) men nu har jag "hittat" honom och tipsar er att spana in för shiiiet vilken underbar röst. The dude can sing, har hittills bara tagit mig igenom två låtar så mer kan jag inte säga just nu;)
Vilket fall så ska jag försöka skriva lite biologi idag men har också tänkt ha lite kul. Det känns som en bra dag med strålande sol och jag gick upp tidigt imorse och körde dubbelpass , Sh-Bam och sedan muskel vilket var riktigt jobbigt! Jag får passa på att träna nu för när jag åker till "The Big Apple" på tisdag kommer jag antagligen tjocka till mig under en vecka och framåt haha. 
 
 Vad har jag framförallt tänkt shoppa mig i New York då?
Carmex; Japp massa carmexstift att lagra upp med - jag är beroende.
Sneakers; Vans och Nikes är vad jag speciellt har in mind. Måste ju skaffa nike airmax!
VS; Tänker ladda upp med lite underkläder och en söt pyjamas hade jag tänkt mig.
Jeans: Ett par snygga jeans till ett bra pris skulle sitta bra!
Jag har helt ärligt ingen aning men vill bli redo för vår och sommar! 

  •  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0