New in: Mysigt hett!

Detta fick följa med mig hem idag! Mycket nöjd. Hade spanat in byxorna innan, för tycker sådana byxmodeller är riktigt snygga + bekväma. Men vet själv att jag inte passar i sådana byxmodeller och andra gånger jag provat byxor av den typen så har det bara slutat i skratt, men dessa satt faktiskt ganska bra! I alla fall tillräckligt bra för att vara av den modellen! Jag vet inte var det är förmänniskor, hur man ska se ut för att passa i sådana byxor.. Antingen kanske man ska vara väldigt smal och ganska kurvlös så att det hänger lite snyggt eller kanske breda höftser så att det får ett snyggt "fall".. Nej jag har ingen aning men om JAG skulle passa bra i sådana silkesbyxor skulle jag ha ett flertal par! Jag menar det är ju som att ha pyjamasbyxor på dagen, haha. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0