LOST :O

Im lost. Haha ja det är jag, jag är sjuk och otroligt seg - det är ett under att jag bloggar just nu (just sayin). Jag är trött på att vara trött nu! -.- Det har till och med gått så långt så att jag kan säga att jag längtar till skolan! Yes you heard me - det är illa. 
 
Sedan har vi ju en massa prov framöver som jag tänkte plugga till nu i veckan, men jag kan inte fokusera på annat än att snyta mig när jag är sjuk så NEJ jag har inte öppnat en enda bok och JA jag har ångest men vad ska jag göra? 
 
Nu har jag skrivit av mig lite haha, jag hoppas ni tycker synd om mig för det gör jag. Nej men jag ska kolla på någon bra film nu! Filmtips? Känner faktiskt väldigt för att kolla på Grease bara för att dte var så länge sen och för att den är sååå bra, eller ska jag börja på en serie? fast det kommer bara leda till beroende.. Vi får se vad jag hittar för braig film! Vi hörs kära vänner!
 
Kan inte bestämma mig .. är John Travolta snygg eller inte? Nu är han ju inte det men back in the days såg han väl bra ut? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0