Latest Instagrams

1. Min fina vän Emelie tog studenten! Vi har känt varandra hela livet och nu har hon tagit studenten det är helt sjuuukt. Grattis bästa du och lycka till nu i framtiden, vet att du kommer klara dig galant. Tänk om ett år är det jag - gaaalet. Fast tagggaaaaa. 
2. Skiva. Kom som en sång - jag kom som barbie girl, fantasilöst men jävligt kul att få vara barbie för en kväll ;)
3. Taggad Hanna för att se beyonce. Det var en av de bästa kvällarna i mitt liv, vilken röst, vilken show, vilken kvinna! Det var bara wow wow wow. Hon är så mäktigt. Favvolåtarna underkvällen blev 1+1, Crazy In Love, Love on Top, Halo och ja egentligen allt var grymt. 

Kommentarer
Postat av: emelieeeeeeeee jikander

sötis! <3333 love you

2013-06-17 @ 12:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0