Weekends

Ännu en helh , ännu en vecka som har gått så otroligt snabbt som gör att jag inte har någon verklighetsuppfattning. Borde plugga idag och göra lite nytta men igår var det fredag och idag är jag seg men har varit ute och tagit en vinterpromenad, det är nästan varmt ute nu iaf känns det så när man vänjt sig vid minus 15 grader och det bara är minus 3 idag ! Herregud vad lever man i för land där man kan säga att det är varmt med minus 3 grader , sorgligt.. :(  
Nej men idag ska jag plugga lite och sen blir det nog pizza till middag ( vadå tjock?) och sen ska jag sitta barnvakt ikväll så jag kan få tjäna lite pengar så det blir ingen party för min del ikväll men vem vet det kan nog bli en jäkla fest med en två och 5 åring :S spännande.. . nej nu måste jag sätta fart med något ! Ha en bra dag! 
 
 
 
 
Try saying "I like cops" without your lips touching.
— Fill Werrell (@FillWerrell) 24 januari 2013
Nytta jag gjort hittills hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0