Varför så kul med bikini shopping?

Nu börjar det säljas bikinis och alla mina vänner börjar kolla på nätet för att hitta den snyggaste möjliga inkusive mig. Varje år händer detta, under vintern och vi kan sitta hur länge som helst för att kolla på bikinis - en trosa och bh det är ju knappast något tyg! Ändå är det så jäkla kul. Är det för att vi vill ha sommar nu? För att vi föreställer oss att vi ska vara lika sexiga som modellerna i dem eller för att vi helt enkelt gillar bikinis?  Eftersom att det är så lite tyg kan man ju dra ut på gränserna lite- jag kanske inte vill ha en långklänning som är lysande neon rosa eller med flum-mönster men bikini får gärna vara lite speciel liksom. Äsch jag vet inte varför det är så kul att kolla på bikinis, egentligen borde man bara bli deppig när man sitter hemma och det minus 20 grader ute fast istället börjar man längta galet till sommaren och snart hörrni så är vi där! Haha , har iaf spanat lite på bikins och hittat lite olika favoriter! ;) 
 Råkade visst bli så att alla kom från VS , såå snygga bilder också.

 
Hälften av dem här är typ super push up vilket aldrig skulle funka för mig men snygga är dem ! Hitta ni nån ni gillade??
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tvåan och sista!! ;)

2013-01-30 @ 22:57:02
Postat av: Mandis

4 och 5 ;) <3

2013-02-02 @ 01:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0