HEJ.



 
Tar egobilder av en anledning faktiskt (förutom att jag har lite smått tråkigt) , jag har nämligen "färgat" håret. Det syns typ inget på dessa bilder men det är ändå ganska anorlunda från förut, en annan ton. Jag ville bara göra det ljusare - som jag oftast gör med slingor och idag köpte jag slingor också men testade nått nytt. Man kan nämligen på ett lättare sätt bara bleka det genom att blanda ihop bleknings och färg medel som kommer i boxen  men sedan addera lika mycket balsam. Sedan tvättar du håret som vanligt med schampo för att sedan gegga i färgen. Det tar tio minuter eller mindre för en förändring , jag tar inte tid utan hänger bara framför spegeln tills det ljusnat upp. Men japp jag får väl lägga upp lite bra bilder sen så att man faktiskt ser något. Puss.

Kommentarer
Postat av: Nicole Löfgren

Sv: Den hittar du här http://www.chiarafashion.co.uk/23304.html :D Kramis <3

2013-01-05 @ 17:20:26
URL: http://bynicoles.blogg.se
Postat av: Lisa

Åh vad kul! Ser fint ut!!

2013-01-06 @ 15:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0