Addiction

Jag är beroende av många saker men just to mention a few kan jag ju säga att jag inte vill / kan gå någonstans utan tuggummin till hands, förut var det väl inget viktigt i min vardag så men nu är det verkligen en lättnad att ta ett tuggummi efter lunch och andra måltider- jag vill helt enkelt inte lukta skumbag haha. Nej men man brukar ju inte märka av om man har dålig andräkt och jag tror inte att jag brukar få det heller , men vad vet jag? Jag menar alla tänker väl samma sak men så kan man umgås med folk och utan att man behöver fråga vet man att de käkat en ostmacka till frukost, haha -  inte att det luktar skit men man vill ju lukta fräsch mint eller citrus frukter , eller ingenting alls. Nu säger jag inte att jag brukar stöta på dålig andedräkt ofta ( om vi bortser från min mattelärare) men tänk om man har värsta dåliga anderäkten utan att veta om det? Inte precis som att någon säger något i så fall , liksom "du hanna - du luktar äckligt ur munnen". Haha nej men har gjort en deal med vännerna att man ska säga till varandra i så fall och hittills har ingen sagt något så jag tror jag är riktigt fräsh, käkar mest tuggummi för att det är gott. Min favorit smak är Extra, Sweet fruits eller Stimirol Senses , Rainforest! ;)
 
Okej , random inläg ! Men spelen rollen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0