WOW

Ska ju till way out west i sommar och från dag till dag släpper de en ny artist som ska komma. För några dagar sen fick man veta att Kendrick Lamar ska spela, vilken lycka! Han har blivit väldigt stor och han har en spelning i stockholm snart (slutsålt) , tur att han kommer till wow då! Kommer många bra artister men har några favoriter och sedan finns det några artister som kommer som jag definitivt inte kommer gå och lyssna på, ni vet de typisk pretto banden med blommor i håret haha. Men är verkligen taggad till way out west och det blir mycket hiphop, YES. Så bra att vännen min (Lisa) fick mig att inse att way out west is the way to go. Haha puss vänner!

 
1. Azelia Banks 
2. Kendrick Lamar 
3. Danny Brown 
4. Solange Knowles 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Prettobanden med blommor i håret haha? Indiepop är inte pretto!

Svar: haha dem som sjunger det är oftast det , men om musiken är bra gör det mig inget!
Hanna Åkesson

2013-02-26 @ 16:02:34
URL: http://onlycornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0