Långhelg

Studiedag på måndag vilket innebär att jag har en långhelg, woop woop! Fast aa, måste plugga på måndagen men äsch! Idag ska jag till Operan och kolla på balett - Törnrosa med min madre, ska bli jättekul! Därefter ska vi ut och äte på Missisippi In med la familia ( hoppas vi inte börjar bråka) vilket ska bli mys det också! :) Igårkväll var jag på en 18-årsmiddag och efter det drog alla 18-åringar ut och då kände man ju sig lite halvt som en loser som fick åka hem igen och slå på tv:n höhö. Nej men hörrni nu måste jag göra mig i ordning ska åka strax, jag kan kanske lägga ut en bild från baletten( för att ni är så intresserade av det) ! ;) Puss
Bild ifrån föreställningen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0