Arizona Green Tea

När jag var i USA var det enda jag drack dag in och ut Arizona Green Tea - with Ginseng and Honey. Det är otroligt gott, nyttigt och 100% naturligt -nej jag försöker inte sälja denna produkt nu men jag rekommenderar den! Den finns bara att hitta ( tror jag) på Coops alla världens mat hylla och kostar 23 spänn, vilket är alldeles för dyrt , den kostar 7 k i USA. Så nej jag dricker det dag in och ut längre men om jag ska handla på Coop så köper jag inte mat utan jag lagrar upp med lite grönt te. Aja så det var ett litet tips av mig! Man ska överhuvudtaget spana in all världens mat hylla , speciellt om man är en mac & cheese människa . Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0