Shopping, del 1 - Skor

Okej så kommer dela med mig av shoppingen från NYC framöver! Jag shoppade inte jättemycket dock, tiden rann ut ganska snabbt plus att efter sightseeing i New York så blev shopping väldigt krävande och jag kände mer för en powernap haha. Men jag köpte lite skor, 3 par för att vara mer exakt - och nej jag tänkte inte på att dessa skor skulle matcha varandra men så blev det med svart glitter och leopard som blev temat haha. 
 
- Vans, svarta med paljetter. Tyckte helt enkelt att de var balla, kostade runt 300 kr.
 
- Converse, precis kommit någon converse exclusive kollektion och då föll jag självklart för dessa i     leopard. Priset låg mellan 300- 400 kr. 
 
- "Fintofflorna" vet inte vad denna skomodell kallas men tycker det är snygga och dessa var ju lite fab helt enkelt och kommer från Vince Camuto som jag fyndande för halva priset, runt 300 kr blev det. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0