Acqua di Gioia

Bläddrade igenon min Elle tidning då jag hitta ett litet test på Giorgio Armanis senaste tillskott på skönhetshyllan och parfymen doftar underbart. Doften beskrivs som färsch och ska "påminna om vatten,som en källa till glädje och behag, en glädjefull tjusning och beroendeframkallande akvatiska tränoter berörda av solfyllda blomblad. Doften är rotad i naturen och i vatten!" Och jag kan inte annat än hålla med beskrivningen på Kicks.se, nu har jag tyvärr redan så mycket dofter som norde användas upp men denna ska jag spana in. Om det är en parfym som man verkligen tycker om och tro sig använda dag in och ut så tycker jag definitvt det är värt att lägga lite pengar på. Denna flaska får man för 685 kr, aouch.. men å andra sidan kommer man känna sig lika sexig som modellen i kampanjen.. eller vad säger ni? Haha

Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: på torsdag åker jag dit!! :) <3

2013-04-21 @ 19:14:59
URL: http://onlycornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0