Storm

Asså shiiet vilket väder det har varit idag! Skolan borde varit inställd, för mig är det lugnt som kan gå hem på 10 min  men för alla andra som tar tuben är det ju en evighet innan de kommer hem. Men ska säga er att det var inte lätt att gå hem heller, snubbla sig fram snö enda upp till knäna och när jag kommer fram till ytterdörren så är det igensnöat och jag måste stå och skotta, jippie. Haha men nu myser jag här hemma , har fått en del vettigt gjort men belönar mig med lite SATC just nu. Snart ska jag njuta av lite läsning, i kemiboken.. Sedan är det ju glee 20.00 , älska. En riktigt slapponsdag blir det idag minus vandrandet i snöovädret. 
 
Några av mina senaste insta-updates. 1 och 3 är fint julpynt och den tredje bilden är mycket fina verk gjorda av mig(stolt) och bild två är min bodyshop adventsklander som jag är mycket förtjust i. Hittills har jag fått schampo, fil,borste, kropps/spa olja och en fotkräm men den funderar jag på att byta. Då vet ni då också, puss hej! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du hast nicht heute gebloggt.. Sehr nicht gut.. Schnyggen tomten btw! ;)))))

2012-12-06 @ 22:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0