New Years Eve , What to Wear

Snart nyår- känner lite smått panik inför det men tänkte fokusera på det jag känner mig ganska trygg i - Nyårsklänningen/kläderna. Det måste glittra , så är det ba och det får vara hur överdrivet som helst. Det handlar inte om att vara trendig och fashion utan att vara 100 % festklädd och redo förnyår så ha kul med det! Sen om man ska på en släktmiddag kanske det inte känns helt rätt men ska du på en nyårsfest tycker jag du ska gå in hårt på temat. Har spanat in lite nyårsklänningar skor o.s.v som ligger på rimliga priser och jag själv inte skulle tacka nej till, hoppas ni gillar det!
Första klänningen från Vila sedan de andra två från Nelly , så snygga!
Klänningar från topshop och accesoarer från Asos.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0