Lucia

Idag var jag i skolan 6.30, eller ja jag skulle vara där då men blev väl en kvart sen höhö. Är nämligen med i kören och det var genrep så man var ju lite smått trött och fortfarande är. Nu sitter jag hemma och skriver mitt geografi arbete. Det är jobbigt men blir faktiskt väldigt inspirerad av den här uppgiften och tycker det är väldigt intressant. Handlar om hur det är så många som svälter idag och vad vi ska göra åt det, jag har lagt en fokus på Afrika och gjort en hel del research och framförallt kollat på "Why Poverty" på svt play, rekommenderar det programmet- men är man lika känslig som jag finns det en stor chans att du gråter haha. 
 
Men tillbaka till Lucia, det är ju väldigt mysigt och ikväll ska jag på min väns lucia konsert med Mammsen så det blir nog jättemysigt det. Ska försöka fortsätta med uppgiften och lyssna på skön musik- Emelie Sandé, underbart.
Lucia i år och förra året i vår skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0