LOV

Första dagen på jullovet-skönt. Det blev sent igår så jag sov verkligen ut idag , sen drogs det iväg till gymmet! (Biff jag är) Fixade lite bra lunch när jag kom hem sen , som en taco/ burrito med kyckling och unnade mig en läsk, världen bästa läsk- Mountain Dew. Snacka om att jag saknar Amerika nu haha, tur att jag kan dricka deras läsk iaf ;) Nej men tänkte ju faktiskt åka in till stan och fixa lite julklappar men NEJ jag orkar inte, tänk hur mycket folk det är där nu - orkar inte ens tänka på det haha.  HIttade en jultomtens paket nu också ! Har ju inte önskat mig något så trodde inte att det skulle finnas något där till mig men joo säcken var ganska full , så ja spännande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0