Julklappsstress!

Första gången jag inte har klar en endaste julklapp och de är typ 2 dagar kvar till jul. Om jag hade haft lite mer tid hade jag velat köpa något riktigt satsigt men nu får det bli det bästa jag kommer på inom den korta OCH den ganska lilla summan pengar jag har. Men tror ändå att jag har lite bra ideer nu så då är det bara att handla allt , var i vällingby en kortis efter skolan (som nu är slut, weehoooo!) men fick inte ihop mycket så imorgon bär det av till stan eller bromma blocks. Snacka om att det kommer vara mycket folk, idag när jag köpte en bok på Klackenbergs så hamnade jag längst bak i lokalen när jag skulle ställa mig i kön. Nej man måste ha tålamod, näste år tänker jag vara i ute i god tid när det julklappshandel! :) 
Tumblr_mezdt363vo1qdxwa9o1_500_large
Vad har ni önskat er i julklapp då??? Jag har inte önskat mig något för jag har inte hunnit tänka på nått men annars hade det nog varit en lång lista haha :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0