Fjuu

Igår var nog den stressigaste dagen på länge! Gick skolan till 4 och klockan 6 skulle jag på en 18-årsmiddag/fest för min Emelie och jag skule ge en scrapbook men massa bilder på oss o.s.v men fick inte bilderna förens på torsdagkväll (pappas fel) så jag skulle hinna göra en bok , duscha , fixa mig på drygt en och en halv timme - omöjligt. Jag gick hem på min lunchrast och började med boken och hann en bra bit , sprang tillbaka till skolan utan att ha hunnit äta lunch haha. När skolan sluta blev det stress stress men hann klart iaf! Var så uppe i varv så skakade typ i en timme efter allt var fixat plus att jag inte ätit något typ. Ja det jag försöker säga med det här är att skolan tar upp alldeles för mycket tid -.- 
 
Aja idag ska jag skriva klart min geografi men först får det bli lite HIMYM , wish me luck! Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0